שירות לקוחות

https://www.funidelia.co.il/he/cart

האם ההזמנה שלך מתעכבת?

אנו מצטערים מאוד שההזמנה שלך לא תגיע עד תאריך המסירה המשוער. התאריכים המשוערים שנמסרו מתקיימים ברובם הגדול של המקרים, למעט תנאים שאינם בשליטתנו, כגון עיכובים בתחבורה.

למידע נוסף, היכנס לאיזור "החשבון שלי".

אם ההזמנה טרם נשלחה:

אנא בדוק את הזמינות של כל פריט. אם ישנם פריטים אשר מעכבים את הזמנתך, תוכל להסיר אותם.

אם למרות עריכת הזמנתך עדיין לא תקבל אותה בזמן, תוכל לבטל את הזמנתך (ללא עלות נוספת).

אם ההזמנה כבר נשלחה:

ביטול ההזמנה או זירוז המסירה שלה כבר אינם אפשריים מכיוון שהיא נמצאת כעת אצל חברת המשלוחים. אם לא תקבל את הזמנתך במועד, תוכל לבקש החזר כספי תוך 14 ימים קלנדריים מיום המסירה.

שאלות קשורות אחרות:
Top