שירות לקוחות

https://www.funidelia.co.il/he/cart

לא קיבלתי שום אישור להזמנתי. כיצד אוכל לבדוק שההזמנה שלי בוצעה כהלכה?

הודעת אישור על ההזמנה תישלח אליך במייל מיד לאחר עיבודה. אם בשל סיבה כלשהי לא הצלחת לקבל את האימייל, נבקשך לבדוק את תיקיית הספאם שלך. להזכירך, תמיד אפשר לבדוק את סטטוס ההזמנה שלך בחשבון המשתמש שלך באתר שלנו. אם לא קיבלת מיילים כלשהם במהלך כל תהליך הרכישה, בהחלט ייתכן שהכנסת את כתובת הדוא"ל שלך בצורה שגויה, אם כן, אנא צרו עימנו קשר.

שאלות קשורות אחרות:
Top