שירות לקוחות

https://www.funidelia.co.il/he/cart

האם אוכל לשנות פריטים בהזמנתי?

אם הפריטים בהזמנתך אינם זמינים למשלוח מיידי והמחסן שלנו טרם החל להכין את ההזמנה, תוכלו לבחור:

- להסיר פריטים מההזמנה שלך.

- ביטול ההזמנה.

(לא ניתן להוסיף פריטים).

כדי לערוך את ההזמנה, אנא גשו לאיזור "החשבון שלי".

אם כבר התחלנו להכין את הזמנתך, סטטוס ההזמנה שלך ישתנה ל-"במצב הכנה" ולא תוכלו לבצע בה שינויים. בשלב זה:

- אם אתם צריכים להוסיף פריטים: אנא בצעו הזמנה חדשה ונפרדת (זה עלול לגרום לעלויות משלוח נוספות).

- אם ברצונכם להסיר פריטים: לרשותכם 14 יום להחזיר את הפריט מיום אספקת ההזמנה שלכם.

שאלות קשורות אחרות:
Top